Historia #SMELLGO
Wszystko zaczęło się latem 2022 roku, kiedy szukałem odświeżacza powietrza do mojego samochodu i wpadłem na pomysł, że byłoby fajnie mieć taki odświeżacz, na którym mogłoby być moje własne zdjęcie. I nie, nie prostokątny, bo taki już wtedy robiło wiele osób.A co, gdyby usunąć tło zdjęcia i wyciąć je we własnym kształcie? Zadałem to pytanie naiwnie. Jeśli to zbyt proste, niech będzie dwustronne.Aha... i co teraz? Jaką technologią, z jakiego materiału? Zapytałem, przychodząc ze świata IT, kompletnie nie znając tej dziedziny, bez żadnej wiedzy o druku. Jak się później okazało, wiedza IT nie była wadą, ponieważ udało mi się odkryć, jak zrealizować mój pomysł przynajmniej na poziomie prototypu.
Prototyp był gotowy, ale miał wiele wad. Jak przekształcić to w produkt gotowy do sprzedaży? Po prawie 2 latach ciężkiej pracy oraz ciągłego testowania udało mi się przekształcić prototyp w produkt gotowy do sprzedaży i od tego momentu wszystko zaczęło nabierać tempa, gdy opublikowałem post na grupie motoryzacyjnej, pytając, czy ktoś byłby zainteresowany takim odświeżaczem powietrza?Myślę, że nie zdradzę dużego sekretu, mówiąc, że nie tylko mnie się to podobało, a czynnik innowacji również miał swoje znaczenie, ponieważ ludzie nigdy wcześniej czegoś takiego nie widzieli.
W lutym 2023 roku jako pierwsi na Węgrzech wprowadziliśmy nową generację odświeżaczy powietrza, indywidualne odświeżacze wycięte w kształcie na podstawie własnego zdjęcia. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, że jednocześnie rozpoczynamy trend fotografowania odświeżaczy samochodowych.Mogłeś nas również zobaczyć w programie Shark Tank, z którego wyszliśmy z inwestycją.